tirsdag 23. oktober 2007

Rotte nr 2 i fella.

Og vinneren ble rotta!! På en måte, glad er jeg for det. I ettermiddag skulle jeg inn på dass og gjøre mitt fornøden. Rar lukt her tenkte jeg. Ja ja! Det er vel slik det skal lukte på ett dass. Da jeg fikk tenkt meg litt om, husket jeg at fella jeg satte opp dagen før, var plassert på loftet rett over dass. Så jeg gjorde meg ferdig og hentet stigen for å sjekke. Det som møtte meg var en grufull stank, før jeg fikk se synet av rotta i fella. Denne gangen hadde fella gjort jobben må jeg si. Fulltreffer rett over nakken. Så slik endte det kameratskapet.

5 kommentarer:

Bergsåker... sa...

føle veldig mange av innleggå eg lese her e om rotte! så mange, at eg snart begynne å tvila litt på kæ stilling de faktisk e du har der nere.. neidå, jillt å lesa koss de går der nere:) fortsett sånn:)

Ove sa...

He he. Vørte litt my rottesnakk her ja. Ok! Næste innlæg ska e låv dæ d bi kikele misjonsstoff Bente.

JH sa...

Jeg ler....du skriver sååååå bra, broder. Klem Berit

Unknown sa...

Forstår ikke helt at det var rotta som vant - kunne du gi meg en forklaring eller utdype ditt syn....

Ove sa...

Det var rotta som tok kvelden først. På den måten var det den som vant. Hennviser til "Ny kompis".