søndag 9. september 2007

Besøk av Ingvar.

Denne helgen har jeg hatt besøk av Ingvar. Han reiste sammen med Kirsten (en lærer fra skolen i Nairobi) hit på fredag. Og da var det selvfølgelig duket for et besøk på den etiopiske restauranten her i Arusha.

Dagen etter gikk turen til slange/krokodille- dyreparken. Kjørte 20 min før vi var fremme. Der fikk vi se ca 25 forskjellige slangearter. De hadde også ugler, gribber og krokodiller der.


I kveldingen hadde vi grillfest sammen med de andre hvite her på scripture mission.

3 kommentarer:

Petter sa...

Halloen...

Denne uka var ei knall-uke!!!! Neste gang jeg kommer har du parkert en Motorsykkel utenfor huse ditt. Da blir det mye kjøring!!! Kunna jeg ha fått bildene du tok i løpe av kvelden? Kommer innpå Msn seinere i kveld...

-Ingvar

JH sa...

Så bra at dere koste dere sånn i helga.....Høres ut som ei topp guttehelg. Kjempe at ingvar fikk komme til deg i helga.....da slapp han tenke så mye på skolen.....! Fysj....for noen ekle bilder.....de skulle farmor ha sett!!!! da hadde hun nok grøsset tenker jeg ....for ikke å snakke om mormor..! Du får sende et par til dem ove...he-he Berit

Anonym sa...

Dere tøffe, harde, kule brødrene mine.....gid jeg var like tøffe som dere!!!! Utrolig bra det ene bildet av krokodilla Ove. Du er virkelig flink til å ta bilder, det skal jeg si. Stå på:) Klem Kamilla